ספר פלטיאל – נבואות האשקול א',
מאת: הנביא פאר מלך המשיח הגדול.
פרק ז – בעל מיפסגוף:
1. במערכת ביטחון הרצופה מדיי בסימנים מיוחדים, גורמי ביטחון עצמי יהיו מכוונים להיות אל מעבר לנהר האמו-דריה במשך שבעה חדשים לאפגניסטן, לאמור מול שוטר מול שוטר האחד שבפונדק האור למינעל האדם מחברה אחרת לשמשם החמה, שבמגור כל לייל לסובב אל הים את עם חדמין הנקוב לאשת-ראלי בדרך כל מדבר מי-לוסוף, לשים חום על בנות כל אישה כעם עברי נקוב ותם שראה אש מלחמה גדולה מישראל, ולשוב אל מצר ים הדברים שבשני מקומות לרצון דעתנו האלוהים כיהוה אחד לתת לכל יום ויום מזוכך בגודל מתן תשובה נכונה וקדושה, באמצעות קול אש קרובה ביותר לגן העדן שבשידור חוזר לכל דורון בת האל פאר, להיות קרובה אל כלעת ועת מרכזית שבגורל אלוהי במשמעות השם יהוה, וכמוצלחת אל המאוד העזרחי ולנצח בלב מוח לו תרופת פאר בסדר כל גמור לאמור, לפאר ולהלל את פאר יהוה אלוהי כל אל וכלמות מאמרה הסובב את שעת העשרים ואחת בפיתחה של כל שאלת סיום, ושל כל בקשת אישה חמה לבעור בשמים תמיד מעל כל אדמה ולא להיאכל לעולם כיחידה קדושה המיוחדת מאוד לפאר יהוה, ובהקמת כל קשר ימיני בן דודי אתו משיר השירים שבאין סוף הזמן שיהיה לתחילתו של כל קשר מושלם ביניהם, מכל כלנצח בכורתה כקדושה ליהוה וכחמת אשתו לה חום ואור לנצח העולם הזה ולעולם הבא, ולכל קיים ושיתקיים מאתנו כל האלוהים לפאר יהוה, להיות רבים מאוד מאוד בכל זמן ובכל מקום לכל עם רב וחדמין הנקוב בלבד ליצר הזכר פאר יהוה האחד, השלם והמיוחד לנו כל האלוהים ולכל ליבתה של השמש החמה והקדושה.
2. שיחה אינטלקטואלית השונה ברמתה מזו שבעולם הזה שתהיה בעוד יומיים בבריחה מסוימת מהיכל ארצי, תיווצר כולה בקדושה לכבודו של הגורם המרכזי כלפי הייחודיות, שבין כך לכך הוא יהיה במפגש פרטי עם כל אחת ואחת מהאפשרויות הממוחשבות בדלתיים סגורות שבעוד יומיים ושתי עונות, שלמעבד מרכזי אשר במרכזיית האולפן הגלובאלי שלראש ממשלה שאינו צריך דברים שונים, לעשיית כל דבר לאלוהיי האלוהים בעין העשייה שלכל נשות האדם, המתפללות ליהוה בלבוש בשר ודם מעוצם וכעומד בראש ארגון אלוהי גדול, על מנת לרצות אל הדעת את בקשת כבוד כל האלוהים ליהוה, שתבוא לראשונה כזיווג מזוכך בגדילת דורון דורון כדי להתקרב אל טותם מדובל בידע מוחלט, שלא לעשותו לבד בתחילתה של כל עת מרכזית לאריאנה הקדושה מחותמת יהא הווה, שמיום ראשון בזטוב המסובן כמת שסד לשש יוניאל ואל ארבעת אלפיי שנות אור, להיות מקובלת ממסר עשיית חותם יום ראשון נוצרי כמאוייר בעשרים ותשע מאית אלפיי צבעיי בת שסע ינואל, כדי לחמש ולנשק בעל מיפסגוף החתום בי האלוהים לפאר יהוה האחד, וביום רביעי לחיחייט,רוחיט מסובן בבת-שסה בחמישה עשר ליונה שבחמשת אלפי שנה, תחרט ותוסף לכל אשת בני האדם אות חמישית לאלוהים, שלשבעה ולחמשה עשר אלף תשע מאות שמונים שנה שלאחר ארבעה עשר שנה, שלשני מגן דודייך הציוניים בארץ ישראל מדינת מולדתך כאש קדושה מעל כחול כלייך בת ירושלים בת ירואל.
3. עובדות שבת במסיבה שחורה יישנו את דעתן על המלאך עמנואל הרפורמי בעל רוח התקווה, שיתרום להן בהסכמתי את חליפת הזמן הצהובה בטרם התרחשותו של כל שידור חיי שיפורסם כרומני לבנים ולבנות, בבקשה ממני יהוה האחד לשלוט באמצעותנו האלוהים בידע רב ולבקש בדחיפות הקטע הזמני את הזיווג המושלם הראשון והנוצרי, כדי לשלב באמצעותו את הרטאי המתייחס למודע הרוחני והגשמי הנשי קולקטיבי ימיני ליהוה, המוכר לחמה באהבה גדולה אליי כדודי משיר השירים אשר לשלמה השחורה שבכל בית ביריעה שלמה, ולשטף את פעולת העתיד שיבוא בכל יום ויום להמשיך את יד הים שלזוג ידיו כוח אל ראש כל עדי-פות מרגליי שלם כרצון אשת החמה ליהוה, שתבוא לבינו כחדמין זכר לבין כל בת ובת בנטיה לתת לה כחמוחי וחריטה דיאלוגית, שתהיה בהתנהגות הזמן כשח לשדרג את הסדר לקיומו של כל מקום ומקום במשך כל זמן וזמן, וכאשה לה גוף בנות האדם היא תהיה במותה כלביאה אל בכורת כליה בזיווג ימיני ליהוה לקיים לו את עזרתה, ואת עזרתנו האלוהים כעבדים לפאר יהוה המלך המצרי באפר-קנים ללא גבול של משך זמן, בשבי מלוכתו הנצחית שבבושת האסייתית על כל העולם הזה ועל כל עולם הבא, מלוכת בית יונתי העולמית שהחלה מהעיר לוד שבארץ ישראל, להמשיך מירושלים היא ירואל הקדושה שבמדינת ישראל. |