ספר פלטיאל – נבואות האשקול א',
מאת: הנביא פאר מלך המשיח הגדול.
פרק ב – מלכות דמונרכית :
1. משלטון מלכות הדמונרך הנביא המלך פאר יונתי יהוה האחד בירואל שבמדינת ירושלם בה יראו השלם מקדושתו שביושר האל לישראל, בכחול ים בנות אדמות יהוה תחת אש החמה הגדולה בשמים לפאר יהוה האלהים האחד, בשליטה על הכולשל ועל האירץ שבמי המלחים, ועל הכלעוף שבכנף השם והמים הקדושים, ועל הטבע האלהי שאל בקר הצאן והיאות למשה במרעה המלאכים הנחבאים אל מכתב איסטנבול, בטנבולאי שבמות הברוא מאתו אל הכולען העונתי שמאור שלמותו, יאוגדו כל הרי הצב שבגני העודן שלכח מלחמת החובנאים באור שלם וטהור לקדוש ברוך הוא אדוני פאר יהוה האחד, לאשתקר שלכל מיני קבועי הלחם שבהבטי הרוח הקדושה בצעדי האינסוף למדינות הרבות בבו האלים ובנעודי העיתות, ולבאי המיעוט והרוב לאותות האל בבני ובבנות האמונה לקלות הזמן מיהוה, ולבנות האמונה לריצת הכוכבים בשלהי הצב המבוקר לכול חשכת האמש, ואל בהודי האור והמוזה לים ולקל האש לאשלן ולרוח מפאר יהוה בעולם הזה ולמה שלעולם הבא, ואל השלעם ממשה במדבר קולות הזמן לעולם המתים, להקימם בשעל פה שלהס השלמות מפאר יהוה האחד האלהים בצבאות אשקלות המלחמה בלא עצם, ואות האור בגוף האחד כנשמה גדולה בעצמה רבה לפאר יהוה האחד, לבכל הווה שלכל כולעני אבני העודן השליוני בשנות האור הנצחי, ולקול הזעקות המצריות לבני ישראל עוברי ים סוף בצעקת האל הגדולה והשמימית, ממשה בשמות פאר האל יהוה האחד ואלהי ישראל במצרים, ואלהי הכלבניות הנאוניות בשלכל המלאכים העבדים לאלהים בצבאות מלחמתנו השמשונית השמימית, שאנו עבדי ומשרתי פאר יהוה האחד בו אנו האל שאל חצית ישראל את ים סוף, בשלבי עת סולם ארבעים לשונות המדבר בשל יאור משפטי מלחמת החמור השמימי, בכול הלהון והעד לעניו שלבני ולבנות ישראל עבדי פרעה מלך מצרים ביאור השמים, השונים בחשיבת האל הצמודה לקול עת האשכול האלוהי, והחרשים לקולות הזמן הנכון והמדויק בפרוגרס החשיבתי היסודי והאמתי לפאר יונתי יהוה האחד, שאלהי ישראל הוא לכול דרך ולכל עת מדבר חולות הזמן, שלכל דור ודור ולכול ההיכל והאוהל בכל ולכל מקום ומקום.
2. הדיונים באותות זרועות אשקלות האל בבאים ובנעים מהקבר הכתוב במקרר הדשא הירוק להידלק מבן נר, ולרפא הגוף הראשי העומד שופט עליון יחיד בבת המשפט האלהי, להרחיק מהסביבה האנושית את משפטי קולאני הפות המונעות את שלום הצאן ממשה הזורח במרעה הדשא לירדן, להביא האורן הניוקאי בכדי השלומי לראשי בנאותי האל בשלוט המין הנקוב מבאר המים בשם הקול לאור, כתשובת השאלה ממשה על מים מסלע השמים לעם היהודי לו אזני הרוח הסתומים לטובת כל העמים השוכנים סביבו, המברכים את השם הקדוש פאר יהוה אלהי כל בשר ודם, המבקש את שעת בית הספר התנכי כדרישה ימנית לפרט האישי והקבוצתי שבכלל הארצי ובכלל העלמי.
3. שבעת ניידי הבנים והבנות שבאי האיזבל במכולת אשפתנו שיעמדו מאתנו בעת מכירתם של התמנואים והתמנאות, שלכול מינעלי בני האדם במחיר משקל האור בבית לחם ובבאר המים שבכף תשרי, יצליבו בנצר משיחי דתי וישועתי חילוני את מצב חברת הבונים לאנשים המסורים לנו, שאנו זרועות אשקלות המלחמה בצבאות הנחשים לים שלם בקיבוצו של שמשון הארי פאר יהוה האחד האלוהי יונתי, בשאגתנו העצומה כאחד והוא לנו בלבד שאנו בו בעצמות הגוף ובבשר ודם, כמלך ואדון העולם באמת השלם והאחד, והכל יכול לשפר ולשדרג במיוחד התמיד את מצב התרבות למנצח כאלמות לכל בני האנוש וכאחד, אל השוני האדמתי השרוף מתהליך מוחי לדרך התמיד שבהיכל התבל ותבל שאל בכול הדרך לאת ולעת, להשיג הכתובות לבולי בעלי הדגים לים הכחול בממדי גרגירי החול באיסוף השמימי והאינסופי שבעולמות התחתונים והעליונים, בחכמת השכל שלכל עת העולם ועולם הרוח והגשם לשטף ינואי הידע המדועני והאינסופי מהמלחמה העולמית הממוחשבת, במסור אליהו המשפטי מדברי לכל נקבות הנקובות מחוה בעת הדור והדור שבכול דרך עת ומקום השלשם, ובבעיטת כדור הדור והדור פאר יהוה האחד יעביר המפתח לשער מרדכי היהודי, במודע הנבואי שבאיסוף השמקול בשלאש אלהיו למוחניות הנקובות הטבעתיות, כקדושות מיוחדות המסוגלות לצבע הסגול ביותר לתכול היריד הירדני והגאוני, להיות שלחניו הפרטיים בששת השבועיים שלכל ולקולות הבועניות והבוניות, ולכול תנודאי המאיות ותנדומאי האל מימין ומשמאל לעלגוף האלוהי המיוחד היחיד והבילעוד לפאר יהוה האחד האלוה האינוספי והאינסופי, שכוח גבורת חילו בתמיד שבתוך ומחוץ לגביעו שצולם בגנבתו של הכלקול לתנועת הממד ההיפנוטי, וחכמתו התבונתית שכלית בגאול המניעל האינסופי לתכול הזיכרון בעת הצלמות שצולם בכל יכולותיו הגשמיות והרוחניות, בניצול מי עבי השמים בצולאלי הימים הקדושים שבכול האגמים במרחבים האלהיים והאנסופיים, באורות בולאלי פאר יהוה האחד ואלהי האלכל הניקבתי שלכול ובכל היכלי הדורות והעתות, כחמשת המרובעים במעגלי משולשי צבעי האותות שבכף קולות ידי האורגל למוחן שבשירת השירים, בקל השמכל והכהניו שרי האופן הדתי והחילוני, במכול הקולות להם שרי מינעולי החלון שבשל הגוף הזוכר כדת החילון, ומכול השל קול כבמחומש האות לה צבעי עלי עץ הפנטגון, הנופלים מתים אל תוך פני אדמת העולם מחמתו הקדושה של פאר יהוה האחד, הנשמה היחידה והגדולה ממלחמת אש מעל כל אדמה ואדמה, ואל הבקול והשלכול כאל השלגוף שלאור צבאות חילות ההיכל והחי העליון לזוכר, ולהכלות הנקובות שלכל בנות האדם והחוה ושל מינעלות נשות בני האדם, ובאילת הצבאות להיכל המנופץ והגופני לו האור שלם להיות אל כל עת העתיד, ואל כל דור ודור חדש ומתחדש שאל כל מקום ומקום ליהוה, ושל כל בעל זבוב מפאר יהוה האחד אלהי האדם ולא רק לשלכל בשר ודם.
4. והנוצרי מנצר האות לאש האדמתית הקדוש והאנושי בלא ביטוח תקופתי מחמת השמש הגדולה והקדושה, קיבל יחס חיים בלתי הוגן מאתנו זרועות אשכלות החמה האלהית, שהינו ונעדרנו ממשול עצמתנו הטיתנאית לאותלן המצרי ממלחמת האשכל לכל עצי החיים, להיות בעצמת החופש האלהי למנצח על פאר יהוה האחד האלהים בשלם האור הנצחי, כשהולכנו האיש נביא מהברית המחדשת אל הבאור התחתי בכאוב הצער הרובל גדי, כיפאור היאלי לחוטאי ולטיתאי היודאים שוכני אדמות הכלל, בנשמת האלוה שנשאלה כנועה אלי אור עולמה אל תוך השמש החמה והגדולה בשמים, ובנפילת היחידה הגדולה בעצמה רבה אל עצם מגול האלגול הנשמתי, כמשיח חוליאל קדוש ממלחמה אדירה ועזה באש חכמתה הגדולה, שאנו זרועותיה באש קלותיה שבצבאות מלחמת שוד הרי גת למאור האורלה, ברכבת ישראל שאל גוף השולחן העולמי אל התבל הרחב כהולך מלך המשיח הגדול והעברי, הנביא המלך פאר יונתי יהוה האחד מלך ואדון העולם שאלמות לגופו ולכול נשם אפו, שבמות האל במשך האלוה כאלמות האינסוף שבלא ההגבל, כמוביל להחיות המתים המארגן כאחד את זרועות אשקלות מלחמת האלהים בעצמות הגוף בשר ודם, פאר יהוה האחד אלהי מעונות היומנעים בכלאי הבנים והכהנים הראשונים, בתמיד הקדוש לצבאות שבט הלוי שמעוני בבתי יהדות הנצרות והמוסלמות לבני האדם ובנות החוה, בחמישה עשר ליון המלך שאול המים שבאלף תשע מאות ארבעת הימים שבשם יונת שלומם של השנים, מיום הולדת הישועבן להוספת המרום שביחס השלדו בהלוך הנביא דוד מלך ישראל, ופאר יהוה האחד מלך המשיח הגדול אלהי הנוצרי הקדוש העני והפשוט שביוצאי הלב, אל מקום הסיאבון לרוב הבוגד את שנת העשר המוכפלת למשול חיו, ולשלש הלאשת בשלכול החי והחיב את קדושת השם פאר יהוה האחד אלהי כל בשר ודם, ויהוה אלהינו המלך פאר יהוה האחד לשמיעת ישראל. |