ספר פלטיאל – נבואות האשקול א',
מאת: הנביא פאר מלך המשיח הגדול.
פרק יב – משפטיי קול מלחמה:
1. הבית הלבן ידגיש את האתצד השלישי אשר במקומו של הבית בברק האפס אחד והחמש שליד הנהר שיזרום בירוק, ותוך ארבעים או שלושים ואחד יום יהיו כאלה שיעשו שיר ממחיאות הכפיים שלכול המידעייתור, כשיושלמו הדיונים על השיר המדיני מבריטניה ומאזור המכירה שבחודש פברואר ושבעת השנים, ולאחר מכן העולם כולו יצא להצביע לקטנה שלכול גוף סקסי שישרת את האייתכול שלכול אדם ואדם, שיהיה לפניי התמונה שתצולם ביום החתונה לעורך דינה של האשלומית, שתהיה לבדה בהווה שבכוונה לחלומותיה של הדיאגרמה שתבוא אל פעם אחר פעם לכל מטרה שלזייטוב הימני, לשמש הקדושה הנותנת והלוקחת הנשמות שלבניי האדם אל החיים ואל המוות שלכול התופעות שבאחרית הימים לכל הנתונים האמריקאים, ולכול המרוגזים לאי הסרבנות שבעשיית האחדים שבאייפחד הראשון ושלכול חיבור האחד להחלפת השמות ממלחמה, כשאני פאר יהוה שולט ואשלוט גם באמצעות האשקול האלוהי על כל העלכול, שלכול מדרכה ומדרכה שבה הולך וילך הכלדם והאדם לתקן דרכיו בשביל הריבון שבתיעוד הזמן על המדף העליון, ושיידע לעשות שלום ירוק ומחוספס כדיי להיתהלך בשביל המלחמה הבוערת לכל המשפטים, שברצף הגיונם של בניי האדם בראשית דרכם האלקולית לכל מילת הברזל, ובכלל אל הכוליבזייל והברזל שיבליט המילה להבטיח בלחץ הזמן את קדושתם של הנתיבות שלהודעות החדשות מירואל שבישראל, אל הרחובות ואל מיטתי העולה לשלם הימין הנקבי שלבניי האדם ואל ימין המינעל שבבניי האדם בשנים עשר השקלים שבחלק מהמילים, בהן אנחנו האלוהים צבאות מלחמה מייחדים את זכויות יוצרינו מבלי שנגיע אל החדירה העצבנית לתת בפלגיי מים את התשובה ההכרחית, שתשפיע על אלון לשמור הסודות שלכול המזוהה עם הפלילו של המחזור שיבוא לכל הזמן ולכלל האדם הדתי שבאחוז שמחת השאלה על הנזילה שמהמיכפדת הגדולה, שתראה בתוכה הרבה מטבעות כסף לבת הארבעים החודשים, שלכול הכוחות המקובלים במחיאות כפיים אל היועץ המשפטי לממשלה שבסוף השבוע הבא.
2. איש הברזל למקרה האמת שיהיה בסימן של התחלה בצפייה על הגרלת ההרסינאית ואצל סולל בונה שבאתונה, יתחיל לדייק הזמן ולהיטיב הגורל לפאר יהוה האחד שבעצמות אדם בשר ודם שלעם ישראל, למלא את תפקידו היותר נעלם בשלושת האינסוף שמעבר לאין סוף השנים הבאות, כמי שהיה חסר את העתכולית ואת החיים להיות כיום לכלעית שללא שום ספק כנקודת סולר השונה מכל אחת ואחת שמאתנו האשקולות, שאנחנו דומים לכל דבר ודבר שלהיות לכליידן ולעידן שבממלכת אור השמיים, ולכן פאר יהוה האחד מהווה את הריאקציה המאוד חיובית והאינסופית לטובת האנושות כולה, ולכלייניפוץ חדשים של גופות להן אור, ולטובת הטבע שלעולם בכל מקום ומכול מקום, כשהכול מהווה איזון אחד במשקל מושלם ועכשוי לצורך קיומו של היקום הממלכתי שמעציין המלחמה, ולטובת כבוד האדם שלכול עם ועם בארצות העולם שבשעתאל לכל הקיים, ולטובת מה שלכול עכשיו ומה שיהיה החצי שלמחזור השני שבדרך ההיגיון העברי מקול ישראל שממלחמה מעלייכול אדמה ואדמה, שבנורמת הלאיזצייה הכלל אנושית לשינויי החייעל באדמה אל כל אלחם חדש, שבשם ממשלת כל האלוהים הקדושים בפאר מלך המשיח הגדול, שמסוריה אל כל אלעד שהאור הבהיר יפשיטו מבגדיו לעיניי פאר בחמישי לאוגוסט, ולעיניי ריבקתו הראשונה והנוצריה בעלת אמירת האלוה לכאב הלב לחזות בשמש מהאדמה, שנאמן הוא פאר כהולה וכשליח המלך המשיח הגדול להחיות המתים באמונתו, באמצעות אשקולות האלוהים שבארגונם של כל הזמנים שלכול התנועות ההסברתיות, ובאל האלייגוף להנשים את שבעמיקר המשותף בבחירות הגדולות שעל הדרכים הקוליילות שבחקירות האשתייאולות, שיראו כאל בלילות שלכבוד האשקולות הקדושות על העלייחלן שבנזילה בת ארבעת החודשים הקצרים ביותר לימים ארוכים בדרכים שלכול האלוהים צבאות ממלחמה, בחודשיי הקיץ המובילים אל המרחבים האדומים שלשלושת האינסוף זמנים שמעבר לכל איסופם של השנים לשילטונם המוחלט של כל האלוהים, שכיום שהיה ושיהיה לבנות האנושות למען האדם ולכול גופלייאור שבאליזיי העלזיי, העלזיי המאוד מאוד פרוגרסיבי שבהיגד לכל חדש, ולכול מקום ומקום שלארץ כל האבות.
3. המופתים בירדן ובסוריה ישאלו את שאלת האור שלפאר יהוה האחד בשנת השלושים לאישה הקדושה והבתולה ממכה, ואת שאלת מוצאו של המימד החמישי לקולמיצא שלפי הממשלה הגדולה, כדיי ליידע בקול עלמה ועלמה את שיקרה לכל נזיר ונזיר באופוזיציה שבגלגל השלייקול, שיבוא לברית המילה שלכול ענן ירושלמי שבניצחון הפנים, ושיעמוד בכול הזמנים האלוהיים, כשאנחנו בצבאות מלחמה נשתמש ברוב הפציעות שלכול הידיעות, כבדוגמת אלה שיאפינו את המשמעויות לכל מישהית שבשידור חי, כדיי להתכוון אל כל תהליך שלם בבית יצהר שלפרשנות האירוחית על מלחמה בבת-ים, שתישמע גם לפסיכולוג הרוסי שבפסיכייפת לדניאל שיהיה בקשר ימני לאלומית שתכוון אל הטרמינל הממוחשב, על מנת לקשור עצמה אל משפטיי החמה לה אור ללבנה שבאירגונם של דברים הכתובים לעשרות התושבים והשוהים, ביערות בוערים ממלחמה קדושה שבמחוז המזרחי שלאמור בלחץ דם את העתיימה, שמבחינתי כפאר יהוה האחד והגורם לכל דבר להיות רצוי ביותר במציאותה של ההולמת לחזור לכל אפלה מוחלטת, יש לי אליה את הביעיית ואת הכיסוי לכל האתכולה שבמשפטיי כל פלטיאל ופלטיאל מקול מלחמה, שלכול הבעיות והאלכל שלדרכים המשמעותיות אל האלכולות שבביעתקול לכל העתמותות, העומדות לרשותי כמוטות הברזל שלכול יחידות הניצחון שלמנצח האלוהים בצייאות שממלחמה קדושה, ולכול החתונות הלבנות שלכול כניסה וכניסה שבתוך הפנים לשמונה עשר במרץ עד שמונה העשרה באפריל, שלטובת רגעיי הזמן הנצחיים והחשובים ביותר לקול המינלעיית שלתאופיק האלג'יאד בעולמם של האשקולות, שבכולעת הפעם ופעם לנביא פאר יהוה האחד שמינאייל הוא לכל בניי האדם וכנחשב ויחשב תמיד ולנצח, לנציגנו כל האלוהים צבאות ממלחמה, וכפאר מלך המשיח הגדול ומלך העולם על פניי כל אדמה ואשמה מסיבתה של כל מציאות ומציאות, שממלחמתו הקדושה לנו ולו ולכול הקיים ושיתקיים בכלל מקום ומכול מקום שלעולם ועד. |